Kad Prodje Sve Sasa Matic Tekst

Jer sve sto prodje sve sto jednom prodje kao po kazni uvek vraca se a kad se vrati. Sasa Matic Kralj izgubljenih stvari tekst pesme lyrics.


Sasa Matic Upitnik Text Songtextes De

Kad prodje sve kad odu svi ja cu te zvati ja cu te zvati.

Kad prodje sve sasa matic tekst. Moj si pravi dragulj bila. Jer sve sto prodje Sve sto jednom prodje Kao po kazni uvek vraca se A kad se vrati jednom kad se vrati Dodje da prodje i opet secas se Svakog si jutra bolje nego sutra A svaka noc je uvek presudna Jer hiljadu ti stepenika treba do vrha A jedan jedini do dna I bolje da se ne vidimo nikad Ne zivimo u istom vremenu Ja imam proslost ti imas buducnost. Kad Prodje Sve Lyrics Tekst pesme Kad Prođe Sve Strofa 1 Samo da si posle svega dobro Ja još uvek čuvam u sebi Ono što ti nikad nisam dao I što rekao ti nisam ne bledi Pred-Refren Da je.

Sasa Matic - Kad prodje sve juzniritambg sasamatic kadprodjesve. Sasa Matic Kad prodje sve Ovaj tekst je pregledan 2 193 puta Samo da si posle svega dobro ja jos uvek cuvam u sebi ono sto ti nikad nisam dao i sto rekao ti nisam ne bledi Da je ljubav to to to to to ne ja nisam tada video od onog dana kad umro sam u tebi vise nisam se ni rodio Ref. Kao nikad niko pre.

Instagram instagram sasamatic official facebook provided to by daredo kad sve prodje ostacu sam vatreni poljubac 100 rocknroll take it or leave it records vatreni poljubac kad sve prođe ostaću sam album 100 rock n roll godina 1986 tekst. Ponekad sanjam te u snovima se gubim ali se probudim cim krenem da te ljubim. Saša Matić.

Jer sve sto prodje sve sto jednom prodje kao po kazni uvek vraca se a kad se vrati jednom kad se vrati dodje da prodje i opet secas se Svakog si jutra bolje nego sutra a svaka noc je uvek presudna jer hiljadu ti stepenika treba do vrha a jedan jedini do dna Ref. Sasa Matic Kad prodje sve. Vetar u jedrima verovô sam bila si Zmija u nedrima da si vešto krila si Prekasno to sam shvatio Na tugu se s tobom preplatio Prekasno to sam shvatio.

Samo dragi Bog je znao kakvu mi je srecu dao kao nikad nikom pre. I bolje da se ne vidimo nikad ne zivimo u istom vremenu ja imam proslost ti imas buducnost snovi su izmedju I bolje da se ne. Srcu draga dusi mila.

A ti si spremna na sve kad god sam nespreman ja i da me prevaris povredis i ubedis da si uvek nevina. Jer sve sto prodje sve sto jednom prodje kao po kazni uvek vraca se a kad se vrati jednom kad se vrati dodje da prodje i opet secas se. Saša Matić Grad je pun ludaka ja manje-više sve ih znam.

Sasa Matic tekstovi pesama - Kolekcija od 106 tekstova pesama izvodjača Sasa Matic koja sadrži pesme. Saša Matić Da si bolja ne bi mi se dopala Strofa 1. Ponekad sanjam te u snovima se gubim ali se probudim cim krenem da te ljubim.

Sasa Matic Kad Prodje Sve official Video 2021 follow saša matić online. Aleksandra Prijovic 111 624 Ko te ljubi ovih dana 279 707 Kralj izgubljenih stvari 809 310 Kralj meraka 105 406 Kriva 45 575 Lagala je grade 36 164 Lanac srece 297 158 Lili 1 766 Logicno 12 084. Otvaram piće ti.

Tekst pesme Instagram Uvod. Track 8 on Dva. Kakvu mi je srecu dao.

Kad ljubav zakasni 703 621 Kad prodje sve 2 590 Kad tonem 22 674 Ko rukom odneto 19 959 Ko si ti feat. Tekst pjesme Sasa Matic - Prejako. View All Credits 1 2.

Follow Saša Matić online. Ja sam kriv sto sudbini mi se ne opire sto ovaj zivot u meni kao camac na steni svake noci umire. Nemam autorska prava i ne unovcavam video.

Fališ Mi Lyrics Tekst pesme Fališ Mi Strofa 1 Još te u svakoj uzalud tražim Još su. 9 apartmana A ja imam tebe A ti si izabrala njega Ajde Jelo toci belo Ako je trazite Andjeo cuvar. Tłumaczenie Kad prodje sve Saša Matić Саша Матић z serbski na angielski Deutsch English Español Français Hungarian Italiano Nederlands Polski Português Brasil Română Svenska Türkçe Ελληνικά Български Русский Српски العربية فارسی 日本語 한국어.

Kad prodje sve kad odu. Ja sam kriv al ko bi me za to osudio sto nisam bio u pravu da sam nasao pravu a ipak se zaljubio. Tekst pjesme Sasa Matic - Kralj izgubljenih stvari.

Sasa Matic Kralj izgubljenih stvari. Zig sudbine nosi svako neko tesko a ja lako to mi je od Boga dar. Samo da si posle svega dobro ja jos uvek cuvam u sebi ono sto ti nikad nisam dao i sto rekao ti nisam ne bledi.

Moj si pravi dragulj bila srcu draga dusi mila ti si meni bila sve. Ostvaren san djecackih dana moje provided to by. Vise se tela tvog ne oseca toplota budim se u hladnim rukama zivota.

Kralj Izgubljenih Stvari tekst - Sasa Matic Kralj Izgubljenih Stvari Ponekad sanjam te u snovima se gubim ali se probudim cim krenem da te ljubim Vise se tela tvog ne oseca toplota budim se u hladnim rukama zivota Jer sve sto prodje sve sto jednom prodje kao po kazni uvek vraca se a kad se vrati jednom kad se vrati dodje da prodje i opet secas se. Vise se tela tvog ne oseca toplota budim se u hladnim rukama zivota. Sasa Matic Kad prodje sve tekst pesme lyrics.

Tekst pjesme Sasa Matic - Rastanak. Tekst pesme Nebitno Strofa 1 Puštam te da gledaš ga kô da ovde nisam ja Svaka tvoja mana meni slabost je Ti si meni dovoljna ohola i zlovoljna Bolje s tobom malo nego s nekom sve Pred. Da je ljubav to to to to to ne ja nisam tada video od onog dana kad umro sam u tebi vise nisam se ni rodio.

Ti si meni bila. Samo dragi Bog je znao. Samo Da Prodje Ova Noć Lyrics.


Sasa Matic Kad Prodje Sve Official Video 2021 Youtube


Miligram Feat Sasa Matic Losa Stara Vremena Lyrics Musixmatch


Sasa Matic Kad Prodje Sve Lyrics Genius Lyrics


LihatTutupKomentar