Kad Jednom Prodje Sve Akordi

Ispod ovog neba samo ti dusu znas mi taknuti i kad kapnem na tvoj dlan. Am Dm G Cm.


Sta Ti Fali Akordi Pdf

The site is funded through clicks on advertisements.

Kad jednom prodje sve akordi. Author kampod a 40. Dm Am G Am G Am Am Birati sam Am molila sam Dm da mi dade Dm nekog kada C i sve noći. I nemoj sebe varati zavrsena su skitanja ne treba odgovarati jer ne postoje pitanja jer ne postoje pitanja.

Am F E Nosim tvoje ruke oko vrata Am F E kao znak od suza i od zlata G C kad se sjetim da te ludo volim E Am srce stane pa zaboli E Am srce stane pa zaboli Am D m Am E Jednom kada ti se meni vratis Am D m Am Kada prodje sve i kada shvatis Am E Am D m Da nam dani lete kao laste Dm A m E Am Al ni jedan al ni jedan ne vraca se Am D m Am. G Am Nek ne briše čovjek to što nebo piše G F Jednom kad daš srce ne vraćaj ga više. Ask me anything.

Kazes da se ne kajes sto se sa mnom rastajes zasto onda suze krijes pa se lazno smijes. Kad ljubav jednom prodje suze najave kraj kajanje pomoc nece povratka nema znaj. Kad jednom prodje sve kad pretvori se u sjecanja kad vise nisu vazna lica imena ni godine.

Jednom kad sve ovo prođe sjest ćemo napokon zajedno i popiti čaj punč kuhano vino kavu. Serbian music album Sve Ti Dugujem. Jednom Kad Noc chords.

Kad jednom prođe sve. I sve dok disen Japan new york Jos ne znam kud s tobom Jos tvog je poljupca na mojim usnama Kad bi se moga rodit Kad srce pronadje put Kada jednom ovom zafalim se tilu Kampanel moje ljubavi Ljubav je vjecna Marina Moje si more More plavo More sudbine Mulac Napustam sve Nazovi me Ni da mora nestane Rastanak bez suza Sine moj Splite volin te. Kad nas zaborave i nasi nesudjeni kumovi neka se lazi zabrane da zivota ima jos posle ljubavi.

Jednom kad sve ovo bude juce Em D A kad zora svane a svanuce F G nemoj da ti bol grudi sreze. I ovo prodje Ja potpuno trijezan umirem Ja sam na te naviko Jel sarajevo gdje je je nekad bilo Kad sve ovo bude juce Kad zamirisu jorgovani Kokuzna vremena Kremen Lazu me Lelo Mjesecina Moj je zivot svicarska Moja bogda sna Moja pjesma Mostarska Ne placi mati Ne zovi me na. Tekst pjesme Aco Pejovic - Kad jednom prodje sve.

Capo 1st uvod Ac-d-c-b-c f c-d-c-b-c Eb-c-b str A A Fm E D A E A ref A A7 D Bm E A E ref2 B B7 E Cm F B F end E F B E F B kad jednom prodje sve kad pretvori se u sjecanja kad vise nisu vazna lica imena ni godine kad jednom stvorim se ja pred tvojim vratima da li ces shvatiti sve ljubavlju ogrnut me. Intro Bb Bbsus4 Bb Bbsus2 Bb Gm Gmb6 Gm Gsus2 Gm F F6 F Verse 1 Bb Bbsus4 Bb Bbsus2 Bb Kad jednom prodje sve Bbsus4 Bb Bbsus2 Bb Kad pretvori se u sjećanja Gm Gm7 Ebmaj7 Bb Kad vise nisu vazna lica imena ni godine F Fsus2 F Bb Kad jednom stvorim se ja pred tvojim. There is no strumming pattern for this song yet.

I napokon se upoznati licem u lice a ne samo on-line pozivom e-poštom i igfb. Kad Jednom Prodje Sve song by Aco Pejović now on JioSaavn. Kad jednom prodje sve kad nas na mapi tuge ne bude zelim da ludim proglase onog koji veruje da te vise voleo od mene.

Ne nemoj da se vracas za ljubav da me molis kad znam da njega i sad od mene vise volis. Download song or listen online free only on JioSaavn. Kad jednom sve to prodje.

Tekst pjesme Beki Bekic - Kad ljubav jednom prodje. Kad jednom prodje sve kad pretvori se u sjecanja kad vise nisu vazna lica imena ni godine kad jednom stvorim se ja pred tvojim vratima. Dovoljno je lose za srecu dovoljno je kasno za necu dovoljno smo slabi za ovo dovoljno smo stari za novo ljubav ljubavni citati ljubavni stihovi ljubavni tekstovi citati sreca pjesma citati o ljubavi zabranjena ljubav ljubavni novo srecu.

2x Ispod ovog neba samo ti dusu znas mi taknuti i kad kapnem. Dm Am Doslo je krajnje vreme Dm Am polako malo se odmori Dm Am ovoga puta ne postoje F G Am. Da li ces shvatiti sve ljubavlju ogrnut me da li ces dignut me s koljena zeljnog tvog oprosta kad jednom stvorim se ja pred tvojim vratima.

20569 views added to favorites 316 times. E A D G B E. 2x Kad jednom sve to prodje i kad ostanes sama shvatices da sam te volio do posljednjeg dana.

Chordify is your 1 platform for chords. Djolle AmnesiA Dm C Kad jednom sve prodje Dm C i kad se zavrsi lutanje Am G i kada smrt konacno dodje F G Am F G Am ostaje cutanje ostaje cutanje. Create and get 5 IQ.

Da mi je s tobom tugo moja jos kap zivota jos zrno srece ne bi se nocas dusa ova klela da vise voleti nece. Dragan Stojnić Jednom kada prođe sve Et si tu nexistais pas Chords - Chordify Chords for Dragan Stojnić Jednom kada prođe sve Et si tu nexistais pas. Kad jednom prodje sve kad nas na mapi tuge ne bude zelim da ludim proglase onog koji veruje da te vise voleo od mene Kad nas zaborave i nasi ne sudjeni kumovi neka se lazi zabrane da zivota ima jos posle ljubavi Ponekad zovem te u pola noci a tudji glas pita me ko je jos samo casu i ja cu moci da svake usne ljubim ko tvoje jos samo casu i ja cu moci da svake usne ljubim ko tvoje.

A sad adio. Majko da li znas. MOLIMO VAS DA ISKLJUČITE ADBLOCK sajt se finansira od Vaših klikova na reklame hvala.

Dm Slomilo se sve u meni G C grom me pogodi Dm G kao da. Ili sve to redom. Grab your guitar ukulele or piano and jam along in no time.

Listen to Kad Jednom Prodje Sve from Aco Pejovics Sve Ti Dugujem for free and see the artwork lyrics and similar artists. Kazes da mi neprastas rastankom me kaznjavas kaznices i samu sebe kad izgubis mene. Obeco si Mito da ces jedne noci Kada se varos smiri ti po mene doci hej Telo moje belo vec je cekajuci uvelo Medj drugari svoji po mehani hodis S vino i sa pesma noci ti provodis hej Mladost pusta prodje Mito ti po mene ne dodje Ref 2x Am Dm Šta se ovo majko moja E Am sa mnom dogodi.

Kad jednom stvorim se ja pred tvojim vratima. Jos pamtim kad si rekla da drugog vise volis uzalud sad se vracas za ljubav da me molis. G Am mogla kojega poželim G Am Boga da nekom se veselim Am dobru dušu Am vijetri pušu G Am dane da se brine zame.

Zbog rastanka ljubavi dugo cemo zaliti. Da sve je ovo sve je ovo moglo Fm Bb D da prodje i bez nas Bolje da nikada i nista nije bilo da sam precutao sve sto je srce krilo Zato se ne vracaj tisinu mi ne kvari pusti da budem kralj kralj izgubljenih stvari Jer sve sto prodje sve sto jednom prodje kao po kazni uvek vraca se a kad se vrati jednom kad se vrati dodje da prodje i opet. Last edit on Jul 03 2020.

Da li ces shvatiti sve ljubavlju ogrnut me da li ces dignut me s koljena zeljnog tvog oprosta. Zaim Imamović- Kada moja mladost prođe AKORDI. 52 Followers 389 Following 38 Posts - See Instagram photos and videos from kada_prodje_jednom_sve.

Kad jednom stvorim se ja pred tvojim vratima.


Slabo Divanim Mađarski Akordi Online


Akordi Dmol Pdf


2


LihatTutupKomentar