Kad Sretnes Hanku Tekstopisac

Jesil bolan dolazio i kad Aksam pada da upoznas prave cari Sarajeva grada. Tekst pjesme Djani - Sam sam.


Oslobođenje Pamtimo Ih Po Pjesmama Rade Jovanovic Je Tugom Pisao Najljepse Stihove

Listen online to Božo Vrećo - Kad sretneš Hanku Halka and find out more about its history critical reception and meaning.

Kad sretnes hanku tekstopisac. English music album O Ljubavi. Ostaje li Ibišević u Bundesligi. Safet Isovic - Kad sretnes Hanku tekst 1.

Sa Sa Sarajevo ima cudnu moc ko ga jednom vidi ponovo ce doc Jesil bolan dolazio i kad studen vije da Sarajka svojim dahom tvoju dusu grije. Download song or listen online free only on JioSaavn. Mnogi novinari su tada zapisali da je publika u Domu sindikata dugo protestovala što je žiri Hanki i Safetu dodijelio tek treću nagradu.

Safet Isović je prvi put otpjevao Kad sretneš Hanku na festivalu narodne muzike Beogradski sabor 1970. Ostani zbogom nek te sreca prati a ja cu negde naci svoju srecu sve sto je lepo zivot mi uskrati zasto te nema izdrzati necu. Pjesmu je premijerno izveo u Beogradu 1971 naravno ko drugi nego Safet Isovic i koja je po svim anketama popularnosti novokomponovane pjesme koje su sprovedene iza II svjetkog rata pa do zadnjeg.

Međutim ono što žiri nije učinio učinili su kasnije ljubitelji sevdalniki pa je Hanka postala najpopularnija pjesma kod. Ispili smo zadnju čašu Zamućenu zbogom I tuga se uzmuvala našom g. Reupload not allowed - reupload nije dozvoljenhayat production sva prava pridrŽana.

Dakle poznatu pjesmu Kad sretnes Hanku napisao je Rade Jovanovic 1970. Kad sretnes Hanku sijedu baku u mahali u sokaku selami je-pozdravi je jer znaj da je bila vila Zbog nje je Zijo danima pio zbog nje je Salko u vodu skako zbog nje je Ibro hapsane ribo zbog nje je Bego u mezar lego zbog nje su nozi parali srca zbog nje se lila momacka krvca. FOTO Osmanković se oglasio nakon objave da napuš.

Napomena Rade Jovanovic je napisao i genijalnu pjesmu Bosno moja poharana. Ostale pjesme s ovog koncerta možete pogledati ovdje. Pa ne mogu sam se.

Read about Kad sretneš Hanku Halka by Božo Vrećo and see the artwork lyrics and similar artists. Sam sam dok te ljubi drugi neko ti si sad za mene samo san znam da si od mene sad daleko necu da prezivim ovaj dan. Sa Sa Sarajevo svoju dusu ima i Bosansko.

About Press Copyright Contact us Creators Advertise Developers Terms Privacy Policy Safety How YouTube works Test new features Press Copyright Contact us Creators. Kad sve izbehara kad otvori srce svoje Bascarsija stara. VIDEO Hrvatska ne odustaje od skladištenja radio.

About Press Copyright Contact us Creators Advertise Developers Terms Privacy Policy Safety How YouTube works Test new features Press Copyright Contact us Creators. Take It Or Leave It Records Rap CartelDigital distribution. Kada Sretnes Hanku song by Halka now on JioSaavn.

Nijednu vise ja necu voleti ja sam odavno prezalio sebe saljem ti suzu nek te ona seti na dane kad sam.


Safet Isovic Kad Sretnes Hanku فيديو Dailymotion


Oslobođenje Pamtimo Ih Po Pjesmama Rade Jovanovic Je Tugom Pisao Najljepse Stihove


Doajeni Sevdaha Ljubisa Pavkovic O Pjesmi Kad Sretnes Hanku Facebook


LihatTutupKomentar